HOGYAN VÁSÁROLJON
Kétféle módon vásárolhat a magyar online boltban:
vásároljon regisztráció nélkül vagy regisztráljon, és hozzon létre egy fiókot azzal a lehetőséggel, hogy kihasználhassa a vásárláshoz kapcsolódó összes előnyt.
Hogyan vásárolhatok az e-üzletben, regisztráció nélkül
Ehhez hajtsa végre az alábbi lépéseket:
1. Helyezze az árut a kosárba, kattintson a kosárra, és adja meg a kosarat.
2. Válassza ki a fizetési módot: kézbesítés, kártyás fizetés, banki átutalás, valamint a szállítási mód – a magyar posta vagy a POSTEL által történő kézbesítés.
3. Töltse ki az áruk kiszállításához szükséges adatokat az űrlap szerint (név, szállítási cím, telefon, e-mail a megrendelés megerősítéséhez).
4. Lépjen a megrendelés ÖSSZEFOGLALÁSA-ra, ellenőrizze, hogy az adatok helyesek-e, majd BIZTOSÍTSA be a megrendelést.
A megrendelés elkészítése és elküldése után automatikusan megérkezik az Ön e-mail címére a kézhezvételi nyugtával. Ha nem kapta meg azonnal a megerősítést, ellenőrizze e-mail fiókja spamkosárát. Ha a visszaigazoló üzenet nincs a spamkosárban, akkor valószínű, hogy a megrendelést nem sikerült megfelelően kitölteni, és nem küldték el rendszerünkre (kérjük, vegye fel velünk a telefonszámot).
Előnyös vásárlási eljárás – regisztráció
1. lépés – regisztráció
Előzetesen regisztrálhat üzletünkben, még akkor is, ha még nem vásárol. Biztonságosan kihagyhatja ezt a lépést, mert ha válasszon árut kínálatunkból, később eléri. A regisztráció sikeres befejezése után a megadott e-mail címre küldjük, megerősítve az e-mailt a felhasználónevével és jelszavával.
Ha a bejelentkezési név és jelszó nem működik, vagy elfelejtette, válassza az “Elfelejtettem a jelszavam” lehetőséget, és a rendszer elküldi a regisztráció során megadott e-mail címre. Ha bármilyen problémája van a regisztrációval, kérjük, írjon a következő címre: office@fixkrem.sk
2. Lépés – Válasszon árut, rendeljen
Válasszon árukat kínálatunkból, és ha úgy döntött, hogy árut vásárol, kattintson a “KOSÁR” gombra. A mennyiség beírása után folytathatja a vásárlást, vagy megrendelést adhat meg.
3. lépés – Válassza ki a szállítást és a fizetést, nyújtsa be rendelését
Miután kiválasztotta a fizetési módot és a szállítási módot, töltse ki elérhetőségét és ellenőrizze újra a kosarat. Folytassa a Szállítási részletek hozzáadása oldalon. Ha nincs bejelentkezve vagy regisztrált, töltse ki a kötelező regisztrációs adatokat, végül ellenőrizze kérését és kattintson a “RENDELÉS” gombra a végső elküldéshez. Az Ön e-mailbe visszaigazolást küld a megrendelés átvételéről.
Ha előre fizetést választott banki átutalással, akkor a visszaigazoló e-mailt, amelyet a megrendelés kézhezvételekor küldtünk neked (az e-mailt automatikusan az online megrendelési rendszer küldi el – abban az esetben, ha nem kapott e-mailt, vegye fel velünk a telefonszámot) it: számlaszám, változó szimbólum a befizetéshez, és a pontos fizetendő összeg, beleértve a szállítási költségeket.
Ha van áruk, amelyeket a Szlovák Posta vagy a postai küldemény rendel meg, akkor azokat a megrendelésben megadott címre szállítják. A futárnak van telefonszáma, hogy felvegye Önnel a kapcsolatot a szállítmány kézbesítése előtt. A csomagot az Ön által felhatalmazott személy is átveheti, aki személyi igazolványt mutat be.
3. Személyes gyűjtemény Komjaticében
Ha azt akarja, hogy személyesen vegye át a megrendelt árut, akkor az áruért közvetlenül velünk fizethet, amikor átveszi az árut. Ha ezt a fizetési módot választja, akkor a kézbesítési lehetőségek között személyes előfizetést is lát a vállalkozás helyén. Személyes átvétel hétköznapokon 7:00 és 15:00 között lehetséges.
Ez vonatkozik a Szlovák Köztársaságban megrendelésekre. A területén kívüli megrendelésekhez kérjük, használja a külföldi e-boltainkat: www.fixkrem.sk, www.fixkrem.cz, www.fixkrem.at, www.fixkrem.de
Bízunk benne, hogy vásárol, és kellemes vásárlást kívánunk Önnek.