ÉN.
Alapvető rendelkezések
- Ezeket az általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „ feltételek ”) adják ki:
Fix-výroba zdravotnickych potrieb, sro
Székhely: Vinohradská 30
941 06 Komjatice,
bejegyzett a Nyitrai Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Osztály: Sro, vl. szám: 17070/N
azonosító: 35 953 764
Adószám: 2022058148
Áfaszám: SK2022058148
Banki kapcsolat: SLSP, IBAN-ként: SK97 0900 0000 0000 2639 6904
E-mail: office@fixkrem.sk
Tel.: +421 35 659 1242
(a továbbiakban: eladó )
- Jelen feltételek szabályozzák az eladó és azon természetes személy kölcsönös jogait és kötelezettségeit, aki fogyasztói vállalkozási tevékenységén kívül, vagy vállalkozási tevékenysége keretében adásvételi szerződést köt (a továbbiakban: vevő) a www .fixkrem.sk internetcímen elérhető weboldalon (a továbbiakban: ” online áruház “) található webes felületen keresztül .
- A feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződéstől eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen feltételekben foglaltakkal szemben.
- Jelen feltételek és az adásvételi szerződés szlovák nyelven jön létre.
II.
Információk az árukról és árakról
- Az árukra vonatkozó információk, beleértve az egyes áruk árát és főbb jellemzőit, az egyes árukhoz az online áruház katalógusában találhatók. Az áruk árai tartalmazzák az általános forgalmi adót, az összes kapcsolódó díjat és az áru visszaküldésének költségét, ha az áru természeténél fogva nem küldhető vissza a szokásos postai úton. Az áruk árai mindaddig érvényesek, amíg azok a webáruházban megjelennek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az adásvételi szerződés megkötését egyénileg elfogadott feltételek mellett.
- A webáruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni.
- Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekkel kapcsolatos információk az online áruházban kerülnek közzétételre. Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó tájékoztatás csak abban az esetben érvényes, ha az árut a Szlovák Köztársaság területén belül szállítják.
- Az áru vételárából az esetleges kedvezmények egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodnak meg.
III.
Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése
- Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a vevőnél a távközlő eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a vevő maga fizeti. Ezek a költségek nem térnek el az alapkamattól.
- A vásárló az alábbi módokon rendeli meg az árut:
- ügyfélfiókján keresztül, ha korábban regisztrált az online áruházba,
- a megrendelőlap regisztráció nélküli kitöltésével.
- Megrendeléskor a vevő választja ki az árut, a darabszámot, a fizetési és szállítási módot.
- A megrendelés elküldése előtt a vásárló ellenőrizheti és megváltoztathatja a megrendelésben megadott adatait. A vevő a megrendelést a MEGRENDELÉS gombra kattintva küldi el az eladónak . A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelőlapon minden kötelező adatot kitöltsön, és a vásárló igazolja, hogy a jelen feltételeket megismerte.
- Az eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárlónak a megrendelés átvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a megrendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül. Az eladó aktuális szerződési feltételei a visszaigazolás mellékletét képezik. Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az eladó visszaigazolja a megrendelést a vásárló e-mail címére.
- Ha az eladó a megrendelésben szereplő feltételek valamelyikét nem tudja teljesíteni, úgy módosított ajánlatot küld a vevőnek az e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben úgy jön létre, hogy a vevő a jelen szerződési feltételekben megadott e-mail címére visszaigazolja az ajánlat elfogadását.
- Az eladó által elfogadott minden megrendelés kötelező érvényű. A vevő mindaddig elállhat a rendeléstől, amíg a vevőt nem értesíti az eladótól a megrendelés elfogadásáról. A vásárló lemondhatja a megrendelését telefonon az eladó telefonszámán, vagy az eladó e-mail címére küldött elektronikus üzenetben, amelyek mindkét esetben szerepelnek a jelen feltételekben.
- Abban az esetben, ha nyilvánvaló technikai hiba történt az eladó részéről az áru webáruházban történő árának feltüntetésekor, vagy a megrendelés során, az eladó nem köteles az árut ezen nyilvánvalóan hibásan a vevőnek átadni. ár, még akkor is, ha a vevőnek automatikus visszaigazolást küldtek a megrendelésekről a jelen feltételek szerint. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt a hibáról, és módosított ajánlatot küld e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben a vevő által az eladó e-mail címére küldött elfogadás megerősítésével jön létre.
IV.
Ügyfél számla
- A vásárló online áruházban történő regisztrációja alapján a vásárló hozzáférhet ügyfélfiókjához. A vásárló megrendelheti az árut az ügyfélszámlájáról. A vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut.
- Vevői fiók regisztrálásakor és árurendeléskor a vásárló köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókjában lévő adatokat bármilyen változás esetén frissíteni. A vásárló által a vevő fiókjában és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
- Az ügyfélfiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vevő köteles az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat bizalmasan kezelni. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfélfiókkal harmadik felek általi visszaélésért.
- A vevő nem jogosult harmadik félnek engedélyezni az ügyfélfiók használatát.
- Az eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, különösen akkor, ha a vevő hosszabb ideig nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vevő megszegi az adásvételi szerződésben és a jelen feltételekben vállalt kötelezettségeit.
- Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különös tekintettel az eladó hardver és szoftver berendezéseinek szükséges karbantartására, ill. harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása.
BAN BEN.
Fizetési feltételek és áruszállítás
- Az áru árát és az áru adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket a vevő az alábbi módokon fizetheti meg:
- készpénz nélküli átutalással az eladó bankszámlájára IBAN: SK97 0900 0000 0000 2639 6904 a Slovenská sporiteľni, as
- készpénz nélküli átutalással az eladó számlájára a Global Payments s.r.o. fizetési átjárón keresztül
- utánvéttel az áru átvételekor,
- készpénzben személyes átvételkor a cég székhelyén.
- A vevő a vételárral együtt köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket a szerződéses összegben. Kifejezetten eltérő rendelkezés hiányában a vételár tartalmazza az áru kiszállításának költségét is.
- Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes. Készpénz nélküli fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 3 napon belül esedékes.
- Fizetési kapun keresztül történő fizetés esetén a vevő az érintett elektronikus fizetési szolgáltató utasításait követi.
- Készpénz nélküli fizetés esetén a vevő vételár fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor a megfelelő összeget az eladó bankszámláján jóváírják.
- Az eladó előleget vagy más hasonló fizetést nem követel a vevőtől. A vételár kifizetése az áru kiszállítása előtt nem foglaló.
- Az adásvételi nyilvántartási törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett eladásokat az adóügyintézőnél online nyilvántartani, műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
- Az árut a vevőnek szállítjuk:
- a vevő által a megrendelésben megadott címre
- személyes átvétellel az eladó székhelyén.
- A szállítási mód kiválasztása az árurendelés során történik.
- Az áru kiszállításának költségeit, az áru feladási és átvételi módjától függően, a vevő megrendelésében és az eladó általi megrendelés visszaigazolásában tüntetik fel. Ha a szállítás módját a vevő külön kérése alapján egyeztetik, a vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és esetleges többletköltségeket.
- Ha az adásvételi szerződés szerint az eladó köteles az árut a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre leszállítani, a vevő köteles az árut átvételkor átvenni. Ha a vevő részéről felmerült okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon szükséges leszállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával járó költségeket, ill. más szállítási módhoz kapcsolódó költségek.
- A Vevő az áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. A küldeménybe való illetéktelen behatolásra utaló csomagolás megsértésének észlelése esetén a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a szállítmányozótól.
- Az eladó adóbizonylatot – számlát állít ki a vevőnek. Az adóbizonylatot a leszállított áruhoz csatoljuk.
- A vevő az áru tulajdonjogát az áru teljes vételárának a szállítási költséggel együtt történő megfizetésével, de először az áru átvételével szerzi meg. Az áru véletlen elvesztéséért, megsérüléséért vagy megsemmisüléséért való felelősség a vevőre száll át az áru átvételének pillanatában, vagy abban a pillanatban, amikor a vevő köteles volt átvenni az árut, de ezt nem az adásvételi szerződés megsértésével tette meg.
MI.
Elállás a szerződéstől
- A vevő, aki az adásvételi szerződést fogyasztói vállalkozási tevékenységén kívül kötötte, jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül is elállni.
- A szerződéstől való elállás határideje 14 nap
- az áru átvételének napjától,
- az utolsó áruszállítás átvételének napjától, ha a szerződés tárgya többféle áru vagy több alkatrész szállítása
- az első áruszállítás átvételének napjától, ha a szerződés tárgya rendszeres ismételt áruszállítás.
- A vevő nem állhat el többek között az adásvételi szerződéstől:
- a szolgáltatásnyújtásról, ha azt az ő előzetes, kifejezett hozzájárulásával teljesítették a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és az eladó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a vevőt, hogy ebben az esetben nem áll fenn az elállási joga. a szerződést, és ha a szolgáltatást teljes mértékben nyújtották,
- olyan áruk vagy szolgáltatások szállításáról, amelyek ára az eladó akaratától függetlenül a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, és amely a szerződéstől való elállás időtartama alatt fordulhat elő,
- olyan szeszes italok szállításáról, amelyek árában a szerződéskötéskor megállapodtak, és amely csak harminc nap elteltével szállítható, és amelynek ára az eladó akaratától független piaci ingadozásoktól függ,
- a vevő kívánsága szerint módosított áruk, méretre készített áruk vagy kifejezetten egy vásárlónak szánt áruk szállításáról,
- romlandó áruk szállításáról, valamint olyan áruk szállításáról, amelyek természetüknél fogva visszafordíthatatlanul összekeveredtek más áruval a kiszállítást követően,
- olyan zárt csomagolású áru szállításáról, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült,
- hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek szállításáról, ha azokat védőcsomagolásban értékesítik, és a vevő ezt a csomagolást kibontotta,
- újság-, folyóirat- vagy folyóirat-értékesítésről, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
- a fizikai adathordozón kívüli elektronikus tartalom szolgáltatásáról, ha annak biztosítása a vevő kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a vevő kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy e hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát,
- a 7. § paragrafusában említett egyéb esetekben. törvény 6. -a. Távlevélben kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről szóló 102/2014.
- A vevőnek a szerződéstől való elállási határidő betartása érdekében elállási nyilatkozatot kell küldenie a szerződéstől való elállási határidőn belül.
- Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által biztosított elállási nyilatkozat-mintát használhatja. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vevő az eladó jelen feltételekben meghatározott e-mail-címére vagy szállítási címére küldi meg. Az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek az űrlap átvételét.
- A szerződéstől elállt vevő köteles az árut a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldeni az eladónak. A vevő viseli az áru eladóhoz történő visszaküldésével járó költségeket akkor is, ha az árut jellegéből adódóan a szokásos postai úton nem lehet visszaküldeni.
- Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldi neki a tőle kapott összes pénzt, beleértve a szállítási költségeket is, ugyanilyen módon. Az eladó az átvett pénzt más módon csak abban az esetben adja vissza a vevőnek, ha a vevő beleegyezik, és ez nem jár többletköltséggel.
- Ha a vevő az eladó által felajánlott áruk legolcsóbb szállítási módjától eltérő módot választott, az eladó az áru kiszállítási költségét a megajánlott áru legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben visszatéríti a vevőnek. .
- Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő átadja neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
- Az árut a vevőnek sértetlenül, kopás nélkül, sértetlenül, eredeti csomagolásban kell visszaküldenie az eladónak. Az eladó jogosult az áruban okozott kár megtérítési igényét egyoldalúan beszámítani a vevő vételár-visszatérítési igényével.
- Az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, ha a készletek elfogytak, az áru nem áll rendelkezésre, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította az áru gyártását vagy behozatalát. Az eladó a megrendelésben megadott e-mail címen haladéktalanul tájékoztatja a vevőt, és az adásvételi szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldi minden pénzeszközét, beleértve a szállítási költséget is, amelyet a szerződés alapján tőle kapott, vagy a vevő által meghatározott módon.
VII.
Hibás teljesítésből eredő jogok
1 . Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut :
- az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig azokkal a tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és az eladó hirdetése alapján elvárt ,
- az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a használatukra vonatkozóan megjelöl, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,
- az áru megfelel a megállapodás szerinti minta vagy terv minőségének vagy kialakításának, ha a minőséget vagy a mintát az egyeztetett minta vagy terv alapján határozták meg,
- az áru a megfelelő mennyiségben vagy tömegben és
- az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.
- Ha a hiba az áru átvételétől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, úgy tekintjük, hogy az áru már az átvételkor hibás volt. A vevő a fogyasztási cikkben keletkezett hibából eredő jogait az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hiba miatt, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg, az áruk szokásos használatból eredő elhasználódására, a használt árukra a hiba mértékének megfelelő hiba miatt. az áru használatának vagy elhasználódásának a vevő általi átvételekor, vagy ha ez az áru természetéből következik.
- Hiba esetén a vevő reklamációval élhet az eladónál, és követelheti:
- ha eltávolítható hibáról van szó:
- az áru hibájának ingyenes eltávolítása,
- az áruk cseréje új árukra,
- ha nem eltávolítható hibáról van szó:
- ésszerű engedmény a vételárból,
- elállni a szerződéstől.
- A vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől,
- ha az árunak olyan hibája van, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza a termék hibamentes termékként történő rendeltetésszerű használatát,
- ha a javítást követően ismétlődő hiba vagy hiányosságok miatt az árut nem tudja rendeltetésszerűen használni,
- ha az árut az áruk nagyszámú hibája miatt nem tudja megfelelően használni.
- Az eladó köteles a reklamációt minden olyan intézményben elfogadni, ahol a reklamáció átvétele lehetséges, de akár a székhelyén vagy a telephelyen is. A fogyasztó panasszal is élhet az eladó által megjelölt személynél. Ha a fogyasztó panaszát az eladó által megbízott személy kezeli, úgy az eladó csak a kijavított áru átadásával tudja kezelni a reklamációt, ellenkező esetben a reklamációt az eladóhoz továbbítja kezelésre. Az eladó köteles írásban visszaigazolni a vevőt arról, hogy a vevő mikor gyakorolta a jogát, mi a reklamáció tartalma, és a vevő a reklamáció feldolgozásának milyen módját kéri, valamint a feldolgozás időpontját és módját. a reklamációt, ideértve a javítás és annak időtartamának igazolását, vagy a reklamáció írásbeli indoklását.
- Ha a fogyasztó panasszal él, az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazottja, vagy megjelölt személy köteles tájékoztatni a fogyasztót a hibás teljesítésből eredő jogairól. A fogyasztó hibás teljesítésből eredő jogai alapján gyakorolt döntése alapján az Eladó, vagy az általa meghatalmazott alkalmazottja, vagy az erre kijelölt személy köteles haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb a határidőn belül meghatározni a panasz kezelésének módját. a reklamáció benyújtásától számított három munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül. . A reklamáció feldolgozásának módjának meghatározását követően a reklamációt, ideértve a hibaelhárítást is, haladéktalanul, indokolt esetben később is el kell intézni. A reklamáció kezelése azonban, beleértve a hiba elhárítását is, nem tarthat tovább a reklamáció benyújtásától számított 30 napnál. Ezen időtartam hiábavaló lejárta lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, vagy jogában áll az árut új árura cserélni. A reklamáció benyújtásának pillanatának azt a pillanatot kell tekinteni, amikor a vevő akarata (a hibás teljesítéshez való jog gyakorlása) az eladó felé megnyilvánul.
- Az eladó írásban tájékoztatja a vásárlót a reklamáció eredményéről, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül.
- Nem illeti meg a vevőt a hibás teljesítés joga, ha a vevő a termék átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy ha a hibát a vevő maga okozta.
- Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció alkalmazásával kapcsolatban felmerült, célirányosan felmerült költségek megtérítésére. A vevő ezt a jogát az eladónál a jótállási idő lejártát követő egy hónapon belül gyakorolhatja.
- A reklamáció módját és kezelését a vásárló választhatja meg, ha több lehetőség van.
- törvény 499–510., 596–600. és 619–627. §-ai szabályozzák a szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogait és kötelezettségeit. 40/1964 Coll. módosított Polgári Törvénykönyve és a törvény 2. sz. A fogyasztóvédelemről szóló 250/2007.
VIII.
Szállítás
- A szerződő felek minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesíthetnek egymásnak.
- A Vevő a levelezést a jelen feltételekben megadott e-mail címre kézbesíti az eladónak. Az eladó a leveleket a vevőnek az ügyfélfiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címére kézbesíti.
IX.
A viták peren kívüli rendezése
- A fogyasztónak joga van jogorvoslati kérelemmel fordulni az eladóhoz, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. A fogyasztónak jogában áll javaslatot tenni az alternatív (peren kívüli) vitarendezés megindítására az alternatív vitarendezési szervnél, ha az eladó a megkeresésre az előző mondat szerint nemlegesen válaszolt, vagy arra határidőn belül nem válaszolt. 30 nap az elküldéstől számítva. Ez nem érinti a fogyasztó bírósághoz fordulásának lehetőségét.
- Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséért a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség a felelős, székhelye: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, azonosító: 17 331 927, amely a megadott célból a következő címen érhető el: Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség, Központi Felügyelőség, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Vitarendezési Osztály, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, vagy elektronikusan az ars@soi.sk vagy adr .@soi.sk e-mail címen . Internetcím: https://www.soi.sk/ . A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő közötti, az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.
- A Szlovák Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetcím: http://esc-sr.sk/ az Európai Parlament és a Tanács rendelete értelmében EU) sz. A fogyasztói jogviták online rendezéséről és a 2013. május 21-i 524/2013. 2006/2004 és a 2009/22/EK irányelv (a fogyasztói jogviták online rendezésére vonatkozó rendelet).
- Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében az illetékes Járási Hivatal, kereskedelmi üzletág végzi. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség többek között felügyeli a törvény betartását. A fogyasztóvédelemről szóló 250/2007.
X.
Záró rendelkezések
- Az eladó és a vevő közötti minden megállapodásra a Szlovák Köztársaság jogrendje az irányadó. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodtak abban, hogy a kapcsolatra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztónak az általánosan kötelező jogszabályokból eredő jogait.
- törvény rendelkezései szerint az eladót a vásárlóval szemben semmilyen magatartási kódex nem köti. A fogyasztóvédelemről szóló 250/2007.
- Az eladó webhelyére vonatkozó minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve az oldalelrendezést, fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az eladót illeti. Tilos a weboldalt vagy annak egy részét az eladó hozzájárulása nélkül másolni, módosítani vagy egyéb módon felhasználni.
- Az eladó nem vállal felelősséget azokért a hibákért, amelyek a webáruházban harmadik felek beavatkozásából, vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A vásárló a webáruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára vagy harmadik felek számára, hogy az internetes áruházat alkotó szoftvereket vagy egyéb komponenseket beavatkozhassanak vagy használhassanak, a webáruházat vagy annak részeit, szoftverberendezéseit olyan módon használja, amely ellentétes annak céljával vagy rendeltetésével.
- Az adásvételi szerződést a feltételekkel együtt az eladó elektronikus formában archiválja, és nyilvánosan nem hozzáférhető.
- A feltételek szövegét az eladó megváltoztathatja, kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a szerződési feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
- A szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány mintát a feltételekhez csatoljuk.
Jelen feltételek 2019. november 20- án lépnek hatályba